Rindu

"Tidur malam tadi saya mimpi awak. 24jam awak ada dgn saya.
Im not remember where we go but i just wish it will become a reality one day.
I miss you so much :')"

Kekadang susah untuk faham diri sendiri,
dia bukan tiada disisi,
setiap hari ada dan tak pernah tinggalkan aku sendiri,
tapi rapuhnya hati,
tak kuatnya jiwa bila sebut pasal rindu,
semua perasaan tewas tak termampu untuk melawan,
apa yang aku harapkan,
kau juga merasa rindu yang aku rasa.

. . . . .

Resah hatiku selalunya ada,
fikirkan kamu setiap waktuku,
tenang jiwaku bila kau disisi,
dalam dakapanmu buatku mati.

Tak mampunya aku bila kau tiada,
gelap hariku sepi hidupku,
lemah langkahku mendengar suaramu,
laju jantungku bila menyentuhmu
- Aliff Satar // Akhiri Penantianku

Never Wish Life Was Easier But Wish That You Were Better