Flasback Time #1

Hari ini aku separuh bangun,
aku bangkit dari jatuhnya aku oleh seseorang,
kerana aku sedar,
tiada guna terus terjatuh di saat org lain gagah berdiri,
tiada guna terus bersedih di saat org lain megah ketawa,
aku perlu bangkit berdiri lagi.

Aku tak minta apa yang aku dapat hari ini,
aku tak minta apa yang aku milik hari ini,
apa yang aku minta hanya di hilangkan sedih yang memeluk diri,
aku hanya minta jauhkan duka yang berdiri disisi,
belum masa untuk semua ini lagi,
tapi,
Kau lebih tahu segalanya,
Kau tahu apa yang terbaik.

Kau datangkan dia dalam kekecewaan aku,
Kau hadiahkan dia dalam kesedihan aku,
dia yang kau pilih untuk bawa pergi semua sedih dan kecewa aku,
dia yang kau pilih untuk beri senyum dan semangat kembali pada aku,
aku tak pernah sangka,
mimpi jauh sekali,
tapi ini lah yang telah terjadi.

Harapan aku tinggi,
tapi perasaan itu belum wujud,
aku perlu masa,
aku masih sayangkan yang lama,
masih rindu pada yang dahulu,
tapi semua itu tiada guna,
buang masa buang waktu.

Aku perlu yakin,
harus percaya,
dia yang sekarang pasti jauh lebih baik,
itu yang aku harapkan,
semoga sahaja.

Never Wish Life Was Easier But Wish That You Were Better